SON DAKİKA
Hava Durumu

Osmangazi’de Türk Müziği rüzgarı esti

Henüz iki ay önce kurulan Anadolu İncisi Korosu, sahne performansı ve repertuvarıyla izleyenlerden büyük beğeni topladı. Anadolu’nun farklı yörelerinden ezgilerin seslendirildiği konser, müzikseverlere duygu ve coşkuyu bir arada yaşattı.

Haber Giriş Tarihi: 22.06.2026 09:13
Haber Güncellenme Tarihi: 22.06.2026 10:46
Kaynak: Bülten
Osmangazi’de Türk Müziği rüzgarı esti

Osmangazi Belediyesi bünyesinde faaliyetlerini sürdüren Osmangazi Kent Konseyi tarafından oluşturulan Anadolu İncisi Korosu, Osmangazi Gösteri Merkezi’nde verdiği konserle sanatseverlere unutulmaz bir gece yaşattı. Türk müziğinin sevilen eserlerinin seslendirildiği konsere Osmangazi Belediye Başkan Vekili Necati Gezer, Osmangazi Kent Konseyi Başkanı Sevim Sakallı, CHP Osmangazi İlçe Başkanı Raşit Gürbüz, DSP İl Başkanı Mehmet Seskır, Osmangazi Belediyesi meclis üyeleri, vatandaşlar katıldı. Salonun tamamen dolduğu gecede, sanatseverler birbirinden özel eserlerle adeta duygu dolu bir yolculuğa çıktı.

Kısa Sürede Başarılı Performanslarıyla Takdir Topladılar

Koro tarafından seslendirilen ve yıllardır dillerden düşmeyen eserler, izleyiciler tarafından büyük ilgi gördü. Anadolu’nun farklı kültürlerini ve ezgilerini taşıyan parçalara, salonu dolduran vatandaşlar zaman zaman hep bir ağızdan eşlik etti. Dinleyiciler, başarılı performansları uzun süre alkışlayarak koronun heyecanına ortak oldu. Sahne performansı, uyumları ve repertuvar seçimleriyle dikkat çeken Anadolu İncisi Korosu, kısa sürede ortaya koyduğu başarıyla takdir topladı. Gecede hem duygusal hem de coşkulu anlar yaşanırken, müziğin insanları bir araya getiren güçlü etkisi bir kez daha hissedildi.

“Güzel Bir Konserdi”

Konserin ardından açıklamalarda bulunan Osmangazi Kent Konseyi Başkanı Sevim Sakallı, kısa sürede büyük bir emek ortaya koyan koro üyelerini tebrik etti. Başkan Sevim Sakallı, “Osmangazi Kent Konseyi olarak, 2 ay önce kurduğumuz Osmangazi Kent Konseyi ile Anadolu İncisi Koro’muzun konserini izledik. Gayet güzel dakikalar geçirdik, mutlu olduk. Bir an dertlerimizden uzaklaşıp, kendimizi dinledik. Amatör bir çalışma olmasına rağmen güzel bir konserdi. 2 aylık bir çalışmada bu kadar başarılı olmaları gerçekten takdire değer. Kendilerini kutluyorum. Osmangazi Belediye Başkanımız Erkan Aydın’a, koromuza ve tüm katılımcılarımıza teşekkür ediyoruz.” ifadelerini kullandı.

Osmangazi Belediye Başkan Vekili Necati Gezer ve Osmangazi Kent Konseyi Başkanı Sevim Sakallı, alkışlarla ödüllendirdikleri Anadolu İncisi Korosu’nu tebrik ederek çiçek takdim etti.

Kaynak: Bülten

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.