MASKİ tarafından Akhisar Atıksu Arıtma Tesisi için Çevre ve Şehircilik Bakanlığı İl Müdürlüğüne yapılan ‘Atık Yönetim Planı’ başvuru onaylandı ve çalışmalara başlandı.
Haber Giriş Tarihi: 26.09.2021 14:30
Haber Güncellenme Tarihi: 26.09.2021 14:30
Kaynak:
Haber Merkezi
www.ritimhaber.com
MANİSA (İGFA)- Manisa'ya bağlı Akhisar ilçe belediyesinden alınp MASKİ Genel Müdürlüğü'ne devredilen Akhisa Atıksu Arıtma Tesisi için Çevre ve Şehircilik Bakanlığı İl Müdürlüğüne yapılan ‘Atık Yönetim Planı’ yenileme başvurusu onaylandı.
Yenileme çalışmaları hakkında konuşan MASKİ Genel Müdür Yardımcısı Gökhan
Çevik, “Manisa Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Cengiz Ergün liderliğinde Atıksu Arıtma Tesislerimizi başarılı bir şekilde işletiyor, görev ve sorumluluğumuzun bilincinde Manisa’ya hizmet etmeye devam ediyoruz." dedi.
Manisa için il genelinde başarılı bir şekilde işleyen atıksu arıtma tesisleri, MASKİ’nin yenileme başvurusu da Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü tarafından onaylandı. Düzgün bir şekilde işletilen tesislere verilen ‘Atık Yönetim Planı’ 3 yıl geçerli olacak.
MASKİ Genel Müdür Yardımcısı Gökhan Çevik, “İdaremiz bünyesindeki tesislerimizi gelecek nesillere daha sağlıklı bir çevre ve Manisa bırakmak için büyük bir özveri ile çalıştırıyoruz." dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
MASKİ Atık Yönetim Planını yeniliyor
MASKİ tarafından Akhisar Atıksu Arıtma Tesisi için Çevre ve Şehircilik Bakanlığı İl Müdürlüğüne yapılan ‘Atık Yönetim Planı’ başvuru onaylandı ve çalışmalara başlandı.
MANİSA (İGFA)- Manisa'ya bağlı Akhisar ilçe belediyesinden alınp MASKİ Genel Müdürlüğü'ne devredilen Akhisa Atıksu Arıtma Tesisi için Çevre ve Şehircilik Bakanlığı İl Müdürlüğüne yapılan ‘Atık Yönetim Planı’ yenileme başvurusu onaylandı.
Yenileme çalışmaları hakkında konuşan MASKİ Genel Müdür Yardımcısı Gökhan
Çevik, “Manisa Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Cengiz Ergün liderliğinde Atıksu Arıtma Tesislerimizi başarılı bir şekilde işletiyor, görev ve sorumluluğumuzun bilincinde Manisa’ya hizmet etmeye devam ediyoruz." dedi.
Manisa için il genelinde başarılı bir şekilde işleyen atıksu arıtma tesisleri, MASKİ’nin yenileme başvurusu da Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü tarafından onaylandı. Düzgün bir şekilde işletilen tesislere verilen ‘Atık Yönetim Planı’ 3 yıl geçerli olacak.
MASKİ Genel Müdür Yardımcısı Gökhan Çevik, “İdaremiz bünyesindeki tesislerimizi gelecek nesillere daha sağlıklı bir çevre ve Manisa bırakmak için büyük bir özveri ile çalıştırıyoruz." dedi.
En Çok Okunan Haberler