SON DAKİKA
Hava Durumu

Kocaelinden " Vatan size minnettar" anonsu

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi 19 Eylül Gaziler Günü için toplu taşıma araçlarına binen gaziler için " Vatan size minnettar" anonsu geçiyor.

Haber Giriş Tarihi: 16.09.2021 12:30
Haber Güncellenme Tarihi: 16.09.2021 12:30
Kaynak: Haber Merkezi
www.ritimhaber.com
Kocaelinden " Vatan size minnettar" anonsu
KOCAELİ (İGFA)-  Gazilerimiz toplu taşıma araçlarını kullanırken, ulaşım kartlarını okuttukları zaman “ Vatan size minnettar” anonsu yapılıyor. Bu anonsu duyan gaziler duygulanıp çok mutlu oluyorlar. Yaklaşan 19 Eylül Gaziler Günü için böyle bir uygulama geliştirdiklerini söyleyen Belediye Başkanı Doç. Dr. Tahir Büyükakın, ‘’Dünyada şehitlik ve gazilik duygusu ve inancı en yüksek olan bizim milletimizdir. Vatan size minnettar anonsu yükselince, gazilerimizin duygulanması ve gururlanması bizim için büyük mutluluk” dedi.  Gaziler için yapılan bu uygulama için konuşan Muharip Gaziler Derneği Kocaeli Şube Başkanı Nurettin Recep Sağlık, “20 Temmuz 1974 Kıbrıs harekâtına arkadaşlarımızla birlikte katılıp bir kısmımız şehit oldu, bir kısmımız yaralandı. Biz de harp mahallinde askerliğimizi ifa ederek bu vatani görevimizi yapmanın sevincindeyiz. 19 Eylül Gaziler Günü dolayısıyla bu haftada belediyemizin ve valiliğimizin etkinliklerine hep beraber hazırlanıyoruz. Kocaeli Büyükşehir Belediyemiz ve bizim derneğimizin iştiraki ile gazilerimiz otobüslere bindiklerinde onları vatan size minnettar anonsuyla karşılanıyor. Bu uygulama bizi çok büyük bir şekilde onure ediyor. Bu uygulamadan dolayı şehit yakınlarımız ve gazilerimiz adına teşekkür ediyoruz” dedi. “TÜM GAZİLERİMİZİN GÜNÜNÜ KUTLUYORUM” Kocaeli Büyükşehir Belediyesine teşekkür eden 1974 yılında Kıbrıs’ta görev yapan Gazi Alipaşa Ay, “7 ay 4 gün Kıbrıs harekâtında kaldım, Kıbrıs’ı iyi tanıdım. Bütün Kıbrıs halkına armağan olsun. Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanımıza bize yönelik gerçekleştirdikleri bu jestten dolayı teşekkür ediyorum. Tüm gazilerimizin gününü kutluyorum.” dedi. Kıbrıs’ta 11 ay görev yapan Gazi Mustafa Metin, “Türkiye’ye örnek olması gereken bir uygulama, Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkür ediyorum” dedi.  
Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.