İzmir Güzelbahçe Belediyesi halka daha iyi hizmet vermek için araç filosunu büyüttü.
İZMİR (İGFA) - İzmirde Güzelbahçe Belediyesi Fen İşleri Şantiyesinde yapılan törene Güzelbahçe Belediye Başkanı Mustafa İnce, CHP Güzelbahçe İlçe Başkanı Çağlayan Bilgen, İYİ Parti İlçe Başkanı Afet Albaş, CHP, AK Parti ve İYİ Parti meclis üyeleri ile belediye çalışanları katıldı.
Bir an önce kriz belediyeciliğinden hizmet belediyeciliğine geçmek istediklerini belirten Başkan İnce, kullanım adetleri çok düşük olan yüksek vinç gibi bazı hizmet araçları dışında kiralamaları tamamen kaldırarak taşeronu sonlandırdıklarını hatırlattı. "Mantıklı adımlarla eski makinaları elimizden çıkartıp, hizmet araçlarını yeniledik" diyen Başkan İnce, "Hizmet filomuzu gün geçtikçe güçlendirmeye devam ediyoruz. Tüm meclis üyelerimize verdikleri destek için teşekkür ediyorum. Hizmet filomuzu güçlendirmek için 2 milyon 650 bin liralık bir bütçe ayırdık.Kazıcı yükleyici kepçe, kamyonet, transit, can dostlarımız için sağlık işlerimize bir adet araç, kırıcı ekipman, bir adet forklift,ağaç yongalama makinası, zabıta ekiplerimiz içiniki adet scooter, iki adet çim biçme makinası, yedek parçalarımız da dahil tamamını aldık. Araçlarımız şimdiden ilçemize hayırlı olsun" diye konuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
İzmir Güzelbahçe araç filosunu güçlendiriyor
İzmir Güzelbahçe Belediyesi halka daha iyi hizmet vermek için araç filosunu büyüttü.
İZMİR (İGFA) - İzmirde Güzelbahçe Belediyesi Fen İşleri Şantiyesinde yapılan törene Güzelbahçe Belediye Başkanı Mustafa İnce, CHP Güzelbahçe İlçe Başkanı Çağlayan Bilgen, İYİ Parti İlçe Başkanı Afet Albaş, CHP, AK Parti ve İYİ Parti meclis üyeleri ile belediye çalışanları katıldı.
Bir an önce kriz belediyeciliğinden hizmet belediyeciliğine geçmek istediklerini belirten Başkan İnce, kullanım adetleri çok düşük olan yüksek vinç gibi bazı hizmet araçları dışında kiralamaları tamamen kaldırarak taşeronu sonlandırdıklarını hatırlattı. "Mantıklı adımlarla eski makinaları elimizden çıkartıp, hizmet araçlarını yeniledik" diyen Başkan İnce, "Hizmet filomuzu gün geçtikçe güçlendirmeye devam ediyoruz. Tüm meclis üyelerimize verdikleri destek için teşekkür ediyorum. Hizmet filomuzu güçlendirmek için 2 milyon 650 bin liralık bir bütçe ayırdık.Kazıcı yükleyici kepçe, kamyonet, transit, can dostlarımız için sağlık işlerimize bir adet araç, kırıcı ekipman, bir adet forklift,ağaç yongalama makinası, zabıta ekiplerimiz içiniki adet scooter, iki adet çim biçme makinası, yedek parçalarımız da dahil tamamını aldık. Araçlarımız şimdiden ilçemize hayırlı olsun" diye konuştu.
En Çok Okunan Haberler