İzmir Aliağa’da ‘Mesleki Hastalıklar Hastanesi’ 2022’de hizmete girecek
İzmir Aliağa’da ‘Mesleki Hastalıklar Hastanesi’ 2022’de hizmete girecek
Haber Giriş Tarihi: 13.06.2021 09:30
Haber Güncellenme Tarihi: 13.06.2021 09:30
Kaynak:
Haber Merkezi
www.ritimhaber.com
İzmir Aliağa Belediyesi ile Dokuz Eylül Üniversitesi iş birliğinde Çaltılıdere Mahallesi’nde hayata geçirilen İzmir’in tek Mesleki ve Çevresel Hastalıklar Hastanesi için çalışmalar tüm hızıyla sürüyor.
İZMİR (İGFA) - İzmirde Mesleki ve Çevresel Hastalıklar Hastanesi’ndeki inşaat çalışmaları pandemi koşullarına rağmen Aliağa Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü kontrol ve koordinesinde yürütülüyor. Zeminin ardından inşaat çalışmaları hızla devam ederken 8 bin 746 metrekare oturma alanına sahip hastanede son olarak acil servis binası grobetonu döküldü. A ve B blok grobeton ile 2.Kat yapı su izolasyonu yapılıyor. Yalıtım ve kalıp imalatları sürerken 110 ton demir inşaat sahasına indirilerek işlenmeye başlandı.
Pandemi koşullarına rağmen inşa çalışmaları hızla devam eden 201 yatak kapasiteli hastanenin 2022 yılı içerisinde hizmete girmesi hedefleniyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
İzmir Aliağa’da ‘Mesleki Hastalıklar Hastanesi’ 2022’de hizmete girecek
İzmir Aliağa Belediyesi ile Dokuz Eylül Üniversitesi iş birliğinde Çaltılıdere Mahallesi’nde hayata geçirilen İzmir’in tek Mesleki ve Çevresel Hastalıklar Hastanesi için çalışmalar tüm hızıyla sürüyor.
İZMİR (İGFA) - İzmirde Mesleki ve Çevresel Hastalıklar Hastanesi’ndeki inşaat çalışmaları pandemi koşullarına rağmen Aliağa Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü kontrol ve koordinesinde yürütülüyor. Zeminin ardından inşaat çalışmaları hızla devam ederken 8 bin 746 metrekare oturma alanına sahip hastanede son olarak acil servis binası grobetonu döküldü. A ve B blok grobeton ile 2.Kat yapı su izolasyonu yapılıyor. Yalıtım ve kalıp imalatları sürerken 110 ton demir inşaat sahasına indirilerek işlenmeye başlandı.
Pandemi koşullarına rağmen inşa çalışmaları hızla devam eden 201 yatak kapasiteli hastanenin 2022 yılı içerisinde hizmete girmesi hedefleniyor.
En Çok Okunan Haberler