İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, 17 Ağustos 1999daki Marmara Depreminin yıldönümünde hayatını kaybedenleri rahmetle andı.
ANKARA (İGFA) - İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Gününü, saatini, dakikasını, saniyesini… Hiçbir anını unutmadık. Acısını, yaşattıklarını, bizden aldıklarını unutmadık. Tekrar yaşamamak için çalıştık, çalışıyoruz" ifadelerine yer vererek, 17 Ağustos Marmara Depreminde hayatını kaybedenleri rahmet ve özlemle andıklarını kaydetti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bakan Soylu’dan 17 Ağustos mesajı
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, 17 Ağustos 1999daki Marmara Depreminin yıldönümünde hayatını kaybedenleri rahmetle andı.
ANKARA (İGFA) - İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Gününü, saatini, dakikasını, saniyesini… Hiçbir anını unutmadık. Acısını, yaşattıklarını, bizden aldıklarını unutmadık. Tekrar yaşamamak için çalıştık, çalışıyoruz" ifadelerine yer vererek, 17 Ağustos Marmara Depreminde hayatını kaybedenleri rahmet ve özlemle andıklarını kaydetti.
https://twitter.com/suleymansoylu/status/1427420455879708674En Çok Okunan Haberler