SON DAKİKA
Hava Durumu

Bakan Soylu’dan 17 Ağustos mesajı

Haber Giriş Tarihi: 17.08.2021 10:30
Haber Güncellenme Tarihi: 17.08.2021 10:30
Kaynak: Haber Merkezi
www.ritimhaber.com
Bakan Soylu’dan 17 Ağustos mesajı

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, 17 Ağustos 1999daki Marmara Depreminin yıldönümünde hayatını kaybedenleri rahmetle andı.

ANKARA (İGFA) - İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Gününü, saatini, dakikasını, saniyesini… Hiçbir anını unutmadık. Acısını, yaşattıklarını, bizden aldıklarını unutmadık. Tekrar yaşamamak için çalıştık, çalışıyoruz" ifadelerine yer vererek, 17 Ağustos Marmara Depreminde hayatını kaybedenleri rahmet ve özlemle andıklarını kaydetti.

https://twitter.com/suleymansoylu/status/1427420455879708674
Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.