Osmangazi Belediyespor Judo Takımı sporcuları, Samsun’da düzenlenen Okul Sporları Gençler Türkiye Judo Birinciliği Müsabakaları’nda madalyaya doydu.
Haber Giriş Tarihi: 25.04.2023 12:09
Haber Güncellenme Tarihi: 25.04.2023 12:09
Kaynak:
Haber Merkezi
www.ritimhaber.com
Samsun Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü’nün 2023 yılı faaliyet programında yer alan Okul Sporları Gençler Türkiye Judo Birinciliği Müsabakaları, kıyasıya mücadelelere sahne oldu. 61 ilden toplam 400 sporcunun katılım sağladığı turnuvada Osmangazi Belediyespor’un başarılı judocuları göz doldurdu. Kadınlar 63 kilogramda ter döken Kadriye Çakır rakipleri karşısında üstün performans sergileyerek ikincilik derecesi elde ederken, erkekler 50 kilogramda Eren Acar, 55 kilogramda Muhammed Şevcen ve 73 kilogramda Berşan Yüksel Cerrah üçüncülük kürsüsüne oturdu.
Büyük mutluluk yaşayan Osmangazili yıldızlar, gelecek müsabakalarda iddialarını koruyacaklarını vurguladı. Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar ise Bursa’yı başarıyla temsil eden sporcular ile antrenörlerini kutladı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Tatamide Osmangazi başarısı
Osmangazi Belediyespor Judo Takımı sporcuları, Samsun’da düzenlenen Okul Sporları Gençler Türkiye Judo Birinciliği Müsabakaları’nda madalyaya doydu.
En Çok Okunan Haberler