Gürsu Belediyesi, özel çocuklar ve ailelerini Tarihi Abdal Fırını’nda kahvaltıda ağırladı. Bursa’ya özgü tahanlı eşliğinde gerçekleşen buluşmada Başkan Mustafa Işık, çocuklarla yakından ilgilenerek kendi elleriyle hazırladığı simit ve tahanlıları ikram etti.
Haber Giriş Tarihi: 22.05.2026 09:56
Haber Güncellenme Tarihi: 22.05.2026 11:03
Kaynak:
Bülten
Engelli bireyleri ve ailelerini adeta bir aile gibi sahiplenen ve her anlarında onların yanında olan Gürsu Belediyesi ve Belediye Başkanı Mustafa Işık, özel çocukların Bursa’ya özgü ‘ tahanlı’ eşliğinde, Tarihi Abdal Fırını’nda kahvaltı isteklerini de yerine getirdi.
Beraber sabah kahvaltıda buluşan Başkan Işık, özel çocuklar ve aileleri gönüllerince bir gün yaşadılar. Sosyal medyadan hep bu atmosferi gördüklerini ve özellikle burada kahvaltı yapmak istediklerini anlatan özel çocukların gülümseyen yüzleri ve mutlulukları görülmeye değerdi.
Özel çocuklarla aralarında farklı bir bağ bulunduğunu anlatan Başkan Mustafa Işık, “ Hayatımın en güzel kahvaltılarından birisini yapıyorum. Onların enerjileri beni çok mutlu ediyor. Bugün beraber hayallerine bir tik daha attık. Ne mutlu bize” dedi.
Tarihi Taş Fırın'a giren Başkan Işık, elleri ile pişirdiği simitleri ve tahanlıları hem çocuklara hem de vatandaşlara ikram etti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Gürsu’da özel çocuklarla sıcak buluşma
Gürsu Belediyesi, özel çocuklar ve ailelerini Tarihi Abdal Fırını’nda kahvaltıda ağırladı. Bursa’ya özgü tahanlı eşliğinde gerçekleşen buluşmada Başkan Mustafa Işık, çocuklarla yakından ilgilenerek kendi elleriyle hazırladığı simit ve tahanlıları ikram etti.
Engelli bireyleri ve ailelerini adeta bir aile gibi sahiplenen ve her anlarında onların yanında olan Gürsu Belediyesi ve Belediye Başkanı Mustafa Işık, özel çocukların Bursa’ya özgü ‘ tahanlı’ eşliğinde, Tarihi Abdal Fırını’nda kahvaltı isteklerini de yerine getirdi.
Beraber sabah kahvaltıda buluşan Başkan Işık, özel çocuklar ve aileleri gönüllerince bir gün yaşadılar. Sosyal medyadan hep bu atmosferi gördüklerini ve özellikle burada kahvaltı yapmak istediklerini anlatan özel çocukların gülümseyen yüzleri ve mutlulukları görülmeye değerdi.
Özel çocuklarla aralarında farklı bir bağ bulunduğunu anlatan Başkan Mustafa Işık, “ Hayatımın en güzel kahvaltılarından birisini yapıyorum. Onların enerjileri beni çok mutlu ediyor. Bugün beraber hayallerine bir tik daha attık. Ne mutlu bize” dedi.
Tarihi Taş Fırın'a giren Başkan Işık, elleri ile pişirdiği simitleri ve tahanlıları hem çocuklara hem de vatandaşlara ikram etti.
Kaynak: Bülten
En Çok Okunan Haberler