
Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum, sosyal medya hesabından müsilaja ilişkin açıklamada bulundu.
Bakan Kurumun yaptığı açıklama şöyle:
Marmara Denizimizdeki müsilaj seferberliğimizi yirmi birinci gününde de aralıksız sürdürdük. 28 Haziran günü topladığımız 473 m³ müsilajla birlikte 8.405 m³ müsilajı temizleyerek bertaraf ettik.
28 Haziran itibarıyla illerimizde; -İstanbul 4.172 m³ -Kocaeli 476 m³ -Bursa 165 m³ -Tekirdağ 154 m³ -Balıkesir 776 m³ -Çanakkale 822 m³ -Yalova 1.840 m³ müsilajı 500 bölgedeki çalışmalarımızda toplayarak düzenli depolama tesislerine gönderdik.
Marmara Denizi'mizde 7/24 sürdürdüğümüz çalışmalarımızda denetimlerimize de hız kesmeden devam ettik. 7 bin 293 denetimi tamamladık, mevzuata aykırı davranan işletmelere 14 milyon 818 bin TL idari para cezası uyguladık.
Marmaramız için gece gündüz demeden çalışıyoruz.