
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, 17 Ağustos 1999daki Marmara Depreminin yıldönümünde hayatını kaybedenleri rahmetle andı.
ANKARA (İGFA) - İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Gününü, saatini, dakikasını, saniyesini… Hiçbir anını unutmadık. Acısını, yaşattıklarını, bizden aldıklarını unutmadık. Tekrar yaşamamak için çalıştık, çalışıyoruz" ifadelerine yer vererek, 17 Ağustos Marmara Depreminde hayatını kaybedenleri rahmet ve özlemle andıklarını kaydetti.
https://twitter.com/suleymansoylu/status/1427420455879708674